Welcome to diarikuciklululs Like My Blog ? Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Ciklululs Official Blog
POTPET !
WELCOME (!) have fun dear .
3 give comments | posted at Friday, June 01, 2012
lady gaga is satanic
[comment here]


:h::h: salam ukhwah untuk semua umat islam .. hari nie bersamaan dengan 11 rejab , nurull nak kongsi serba sedikit apa yang nurull dapat daripada khemah ibadat harituh .. untuk pengetahuan readers tersayang ,sejak dua dan tiga dekad kebelakangan ini kita sering menyaksikan sesetengah orang yang terlalu mengagungi artis barat .. tahu tak kita bahawa asal usul mereka (?)

oleh kerana nurull sesama manusia dan beragama islam , nurull harap selepas nie ada sedikit kesedaran antara kita semua ..

readers sekalian , tahu kah kamu bahawa " LADY GAGA SEORANG SYAITAN " .. kenapa (?) nurull percaya ramai yang tidak mengetahui kenapa lady gaga di kata kan begitu .. pernah kah kamu dengar khabar yang menyatakan orang indonesia menentang konsert lady gaga diadakan disana (?)

dalam diam , kita tidak tahu kenapa .. sebenarnya banyak unsur-unsur yang melambang mengagungkan syaitan yang dilakukan oleh artis ini .. dari segi dye bergambar , lirik lagu nya dan cara nya .. mungkin kita terlalu memandang mereka dari segi luaran/mata kasar , tapi kita takpernah untuk mengetahui asal usul mereka ..

antara gambar yang nurul dapat dari encik google ialah :





untuk peneragan yang lebih lanjut , readers sekalian boleh lihat rakaman ini


nauzulbillahiminzalim , astaghfirullahalazim ..

mudah-mudahan dengan ilmu yang mungkin serba sedikit ini mampu memberi sedikit pengetahuan dan kesedaran kepada umat islam .. amin ..





3 comment(s)
Welcome
new blogger (!) since 5.5.2012
About Stuff Entries

BUNNY

Hello si kacak dan si comel .. jangan lupa tinggalkan jejak oke . ringan-ringankanlah tulang tu untuk follow ciklululs ye .
Find Me At :



Banner

<a href="http://i1280.photobucket.com/albums/a500/yayaafariha/anigif_zps37108328.gif" /></a>